Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
ajale ajale

ajale je offline (nepripojený) ajale

zivnostnicka na materskej
jusike Pozri príspevok
A z čoho by tých, ktorí nezaplatia, obvinili? To by ma zaujímalo.
presne moja pointa...
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Heh dal som si ico do googla a nasiel som toto ...http://www.spotrebitel.cz/index.php?...=32&Itemid=276

Tiez z BB tiez podobny pruser a zaujimave ta ista firma ale skandal z Telefonica O2 heh dobre co?
0 0
tasa tasa

tasa je offline (nepripojený) tasa

jasne ze to budu automaticke maily lebo ved nikto z vas nedostal riadnu priamu odpoved na svoje otazky a pripomienky, ktore im poslal.... zase su v tych mailoch len dalsie uhybacky a zastrasovacky...
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

matqo Pozri príspevok
harry nic im neposielaj. ty si predsa suhlasil s tym ze uzivatel je ten kto sa registruje a zaplati a na takeho sa vztahuje zvysok VOP. kedze sme nezaplatili uzivatelmi niesme a na nas sa nic s toho nevztahuje. tu fakturu si mozu nechat. som zvedavy ako to teraz uhraju pred danovym
No este mi neebe ja nic neposlem !!!!!Precitaj si toto a venuj pozornost odstavcu SMLUVNE PODMINKY a to je z ciech!!!!!!

http://www.spotrebitel.cz/index.php?...=32&Itemid=276
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Je to asi len nahoda
0 0
harryy harryy