Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

matqo Pozri príspevok
ja im doprajem panov z danoveho , tolko vystavenych nesplatenych faktur bude v uctovnictve zaujimave a som zvedavy s coho chcu platit dane
vdaka počtu vystavených faktur sa stávajú aj platiteľom dph. Predpokladám, že už prekročili stanovený obrat Stačí im na to vystaviť 830 faktúr. A podľa toho, čo čítam, nevystavujú zálohové faktúry, ale ostré. Naviac, je to sro, takže by rovno z týchto faktúr mali bez ohľadu na zaplatenie aj počítať daň z príjmu - ale tu samozrejme budú príjem rozlišovať na obdobia , ke´d už sme na účtovnícko-daňovom fóre
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Je toto normalne?
0 0
djborec3 djborec3

djborec3 je offline (nepripojený) djborec3

www(bodka)zoznamdomen(bodka)sk/vlastnik_domen/REKL-0026

Tam su všetky podvodne domeny registrovane na firmu Reklama Global S.R.O. ... a ďalšie tel. číslo: 0908132142
0 0
Zoeska Zoeska

Zoeska je offline (nepripojený) Zoeska

moc moc díky těm, kteří nám pomáhají a nebyli obelstěni
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

A ešte slovo k právnej analýze: ťažko môžete po právnikovi chcieť, aby sa na vec pozrel a za pol hodiny vám povedal svoj názor na vec.