Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

som nezamestnany, mam narok na pravnika? Alebo ako to je?
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

milan_k

Dakujem

A ako je to s pravnikom, ked si ho nemozem dovolit??? MOze mi ho stat pridelit?
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

mirinko6 Pozri príspevok
Váš písomný podnet nám bol dnes doručený formou emailu.

Na zodpovedanie Vašich otázok Vás chceme upozorniť na nasledujúce body.

Naše záznamy dokladajú prihlásenie prostredníctvom Vašej emailovej adresy.

Pri prihlásení ste potvrdili, že ste sa so Všeobecnými obchodnými a užívateľskými podmienkami, všeobecnými užívateľskými informáciami oboznámili, akceptujete ich a na základe tejto akceptácie ste získali prístup na kompletnú databázu. Popri tom ste boli pri uzavretí zmluvy informovaný o možnosti odstúpenia od zmluvy. Ďalej chceme zdôrazniť, že uzatvorenie takejto zmluvy cez internet je možné podľa platných predpisov zmysle § 262 slovenského Obch. zákonníka. Taktiež ste boli jasne a zrozumiteľne informovaný o cene za poskytnutú službu, tak ako pred prihlásením na našom portáli, tak aj po prečítaní si Všeobecných obchodných podmienok.