Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

myslim ze oni hej....ide im o peniaze
0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
zajtra ceknem VOP a sa doštím ak to tam bude doplnené
0 0
beruska29 beruska29

beruska29 je offline (nepripojený) beruska29

ahojte no aj ja mam tento problem podla mna by sme sa mali niekde stretnut niekedy jeden den a protestovat odist na policiu a podat to....
0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
erik každému ide o prachy,,, aj tebe aj IM takže tak.... Ty si sa nechal ojebabrat a oni ojebabrali teba.... Dnes si to ty, zajtra to budem možno ja a pozajtra možno oni.... To je kolobeh,, nezastavíš.....
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

Pokial vam pride takato faktura mailom kludne ju mozete vymazat a nijako nereagovat na pripadne dalsie maily od danej spolocnosti. (a v ziadnom pripade nekomunikujte z danou firmou pisomne) Tata finta je uz pekne stara, a jej podstatou je ze tieto faktury par vystrasenych nestastnikov zaplati. Staci aby zaplatilo 1-2 percenta ludi a pre firmu je to pekna kopa penazi . Tato firma to cez sud nebude vymahat pretoze nevie hodnoverne preukazat ze ste sa registrovali na je portali a dokonca nevie ani preukazat ze vam poslala nejaky mail.
0 0