Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
krason krason

krason je offline (nepripojený) krason

na stranek www.basnici.sk som vyplnil registraciu :-)
idem sa odvolat do 14 dni..
dalej idem zazalovat web content za neopravnene podnikanie na SVK kedze nie su zapisany v OR
Uzavrel som zmluvu s firmou ktora neexistuje v www.orsr.sk
dna 04.11.2009
0 0
krason krason

krason je offline (nepripojený) krason

haluz dajte link http://www.basnici.sk/register/regDone

vazne to je len stranka ktora sa po registracii presmeruje.. a nehovori o tom komu sa dakuje za registraciu Ďakujeme za Vašu registráciu.

V Priebehu niekoľkých minút obdržíte aktivačný e-mail s prihlasovacími dátami.
Kliknutím na aktivačný link bude Vaše konto aktivované a registrácia bude úspešne ukončená.

V niektorých prípadoch môže dôjsť k predĺženiu čakacej doby na e-mail. Preto Vás prosíme o pochopenie.
Taktiež Vám odporúčame prezrieť si spam/junk/nežiadaný email priečinok vo Vašej emailovej schránke z dôvodu nesprávnej klasifikácie e-mailu Vaším poskytovateľom.

Prajeme Vám veľa zábavy na našom portáli.

Váš Team z Web Content s.r.o.
0 0
In_My_Memory In_My_Memory

In_My_Memory je offline (nepripojený) In_My_Memory