Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
beruska29 beruska29

beruska29 je offline (nepripojený) beruska29

JA SOM TIEZ NASLA JEDNU ZAUJIMAVOST S KTOROU SA VYTIAHNEME BOHUZIAL TUTO MAJU ZAUJIMAVOST SEM NENAPISEM ABY TO NEODHALILI, ALE AK MATE ZAUJEM TAK MOJ NICK JE 07DANKA A TAM BY SME SA MOHLI PISAT RP-CKA PROSIM OZVYTE SA
0 0
arvova arvova

arvova je offline (nepripojený) arvova

Prosim Vas potrebovala by som na Vas niaku mailovu adresu alebo vam poslem moju chcem sa porospravat.
0 0
TRANSPORT KAMION ITALIA TRANSPORT KAMION ITALIA
Takze,teraz som volal do soi v Bratislave.Len,aby bolo jasne k dnesnemu ranu eviduju len 15 podnetov,takze by bolo dobre ,aby ste sa ihned dali k cinu aj ostatny a opisali situaciu,lebo sa im ozvalo malo ludi a media maju viac informacii,ako soi...Takze,na urychlenie veci PISAT mail na soi Banska Bystrica ,a dalej,ak niekto bol pozriet na tej adrese namestie SNP 3,tak im dajte informaciu,ze ci tam ta firma ma aj kancelariu,alebo iba schranku.TAKZE SA DAJTE NATO,LEBO JE NAS IBA PAR STALE CO PRIAMO NIEKAM NAPISALI,ALEBO ISLI.NAPISTE PODNET NA SOI V BANSKEJ,ALEBO INDE OPISTE SITUACIU A NEPRESTAVAJTE,MEDIE MEDIA MEDIA.
0 0
miroh miroh

miroh je offline (nepripojený) miroh

Kolegovi nesedi adresa . Podla mna nech ide na POLICIU.
0 0
Iqwar Iqwar

Iqwar je offline (nepripojený) Iqwar

Uz sa spisuje hromadne trestne oznamenie...
0 0