Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
EJoo Pozri príspevok
Dostal som odpoved, ze som bol oboznameni bla bla, ako kazdy ten isty email, ze podla zakona toho a toho zakoniak prace som uzavtrel internetovu zmluvu, no znelo to dost odstrasujuco, a vierohodne
Čo má zákonník práce dočinenie s nejakou obchodnou zmluvou?
0 0
marmajs marmajs

marmajs je offline (nepripojený) marmajs

harryy Pozri príspevok
presne do botky to napysali aj mne
aj ja som dostala rovnaku odpoveď... !!! myslim, ze to poslu vsetkym, ktori reagovali mailom na fakturu... a budu cakat, kto sa toho zlakne a posle peniaze
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

oklamany33 Pozri príspevok
neviem ako poniektory ale ja sa natom uz len usmievam
ja uz sa zacinam priam rehotat
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

pan Adamča si myslel, ze nas moze odrbat ako nejaky podomovy obchodnik, ktory odrbe dochodcov ...
0 0
xxxpower2 xxxpower2

xxxpower2 je offline (nepripojený) xxxpower2

Ja som uz pisal na SOI a mail mi este neposlali s odpovedou
0 0
ajale ajale

ajale je offline (nepripojený) ajale

zivnostnicka na materskej
Markiza
http://tvnoviny.sk/spravy/domace/poz...ju-60-eur.html
0 0
ddino ddino