Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
ivus1990 ivus1990

ivus1990 je offline (nepripojený) ivus1990

Viete mi niekto jednoznačne odpovedať na otázku, či je táto faktúra na 60 Eur platná? Áno, alebo nie? Ak odpoviem na e-mail a budem chcieť odstúpiť od zmluvy, nepotvrdím tým, že som tú zmluvu akceptovala? Podľa VOP som užívateľom až po zaplatení faktúry, tak ako to je? Sledujem túto diskusiu od včera a mám už z toho poriadny guľáš. Platiť, alebo nie?
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

lucialucia12 Pozri príspevok
Dobry den,
chcem sa spytat na jedno...na stranke som sa registrovala, no nedala som tam svoje prave udaje, vpodstate vsetko co maju je moj e-mail a pripadne IP adresa. Ako mam postupovat v takom pripade?
Ak sa nemaju cez ten mail ako dostat k tvojim osobnym udajom tak si v suchu. Napr. by si ta mohli na pokeci o tebe nieco zistit, ak mas
fotku, mesto alebo zverejnený vek....
P.S: Ak nemas alternatívny mail, tak si ho vytvor. Hocijaký na pokeci a vytvor si mail, ktorý hovorí, ze ho vlastni muz. Daj iný vek atd. Proste uplne ina identita. A samozrejme oficialny mail vkladaj iba tam, kde zdroj poznas
a doverujes mu.
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz