Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
poisonkatka poisonkatka

poisonkatka je offline (nepripojený) poisonkatka

takze neplatit....:-))
0 0
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

co daco odvysielali ?
0 0
DOBSON35 DOBSON35

DOBSON35 je offline (nepripojený) DOBSON35

a sme za vodou a oni v riti
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

no a zase nevieme nic nove, stanovisko kompetentnych sa asi pred 15.11 nedozvieme. Podla vsetkeho len malolety su za vodou...dokonca aj v televizii sa boja povedat ludom, NEPLATTE. Preco to nevie nejaka kompetentna osoba povedat do kamery? Preco ukazuju nazory nejakych zaplatenych pravnikov, ktory sa chcu len zviditelnit v mediach a hraju sa ze su na spravnej strane? Ti sa tiez urcite len chcu nabalit na celej tejto veci! Uz toho zacimam mat dost!
0 0
Baky1975 Baky1975

Baky1975 je offline (nepripojený) Baky1975

poisonkatka Pozri príspevok
ide to v spravach na jojke..som zvedava, co povedia
Tak a je to jasne na JOJ-ke jasne povedaly,že je to podvod. A žiadne peniaze im platit nemame. Som jeden z vas a sledujem,tuto diskusiju od začiatku. Len dufam,že to obstoji ak by stim boly nejake daľšie problemy. Myslim ak tu pohľadavku postupia,tretej strane.Ako sa stale vyhražaju.
0 0
oklamany33 oklamany33

oklamany33 je offline (nepripojený) oklamany33

neplnolety ste v suchu a mi ostatny??? mna porazii !!!
0 0