Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Ja sa spolieham na príklady z DE a CZ,nedostanú odo mňa nič, pokým mi nepríde papier zo súdu, že musím zaplatiť. Keď to potom bude viac, tak hold smola, ale dobrovoľne im nedám ani pitchi!!!!
Len tak na okraj - škodoradostníci, čo tu píšete voloviny, tak si píšte aj ďalej, mňa žiaľ nenas-riete
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

A este su to aj spameri:

ht tp://ww w.stopforum spam.c om/se arch?q=188.40.100.138


Samozrejme medzery zmazat
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

MartinaMartinka Pozri príspevok
pokial ide o podvod ziadna inkasna spolocnost tieto pohladavky neodkupi!
To je samozrejme, no zatial nie je iste, ze sa to da kvalifikovat ako podvod. Ja z toho nemam pocit, ze by to naryclo zorganizoval nejaky amater. Vy sa tu ohanate pravnikmi, ktori povedali jednu vetu narychlo do Markizy, ale ja mam pocit ze cely ten "projekt" bol pripraveny prave pravnikmi, resp. za pomoci pravnikov.
0 0
RazR RazR

RazR je offline (nepripojený) RazR

nuz...ale s velkymi chybami a hlupimi pravnikmi
0 0
Desi Desi

Desi je offline (nepripojený) Desi

Myslim, ze jasnejsia a davno znama odpoved:

pocitace sme sk/c/5097017/faktury-za-registraciu-bude-vysetrovat-inspekcia-alebo-policia.html

medzery neodmyslitelne bodky´)
0 0