Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
jinie jinie

jinie je offline (nepripojený) jinie

beruska29 Pozri príspevok
AHOJTE, TAKZE POSKYTUJEM VAM INFORMACIE: NEPISTE ZIADEN LIST SPOLOCNOSTI, NA POLICII UZ EVIDUJU ZALOBY, TU V NOVYCH ZAMKOCH SME SA DALI DO KOPY , STRETNEME SA NA JEDNOM MIESTE A PODPISEME TRESNE OZNAMENIE, ROBTE TO AJ VY, S TRESTNYM OZNAMENIM CHODTE NA POLICIU A PODAJTE TO, RADI TO POLICIA, TAKZE SAMOSTATNE JE TO MALO ...ALE KED SA SPOJITE DO SKUPINY TAK TO BUDE SUPER VYTLACTE SVOJU FAKTURU A AJ TU ODNESTE NA POLICIU, SPOLU TO DOKAZETE AJ VY AKO MI TU V NZ, SPOJTE SA NITRA, BRATISLAVA............TOTO JE UZ RIESENIE
ahoj, ja som tiez z Nových Zámkov, už ste podali trestné oznámenie? Kedy sa stretnete?
0 0
foxott foxott

foxott je offline (nepripojený) foxott

toranor Pozri príspevok
TOTO SI POZRITE :-)))))))
Čítam na sme dnešný článok o tej firme

a dole v inzercii - etarget je odkaz na stiahnutie programu Gimp, keď naň kliknete dostanete sa na stránku Download-server.sk čo je presná kópia Download-portal, presne s tými istými podmienkami a registráciou.
Tieto etarget odkazy sa pravidelne striedajú, mne sa objavil asi každé 4-5 načítanie stránky.

Úsmevné, novinári píšu o podvode a inzertný systém ho propaguje...

ale aspon ste im opravili podmienky konstruktivnou kritikou tych starych
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike