Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

j.benz Pozri príspevok
no neviem, ked si zoberiem v nejakej spolocnosti napriklad telefon na pausal na dva roky, tak mam pravo odstupit od zmluvy do dvoch tyzdnov, ked vsak z danej simkarty poslem sms alebo zavolam, odstupit nemozem, a automaticky potom som viazany na dva roky, od zmluvy sa uz neda odstupit, lebo ich sluzby vyuzivam, a ked nie, nikoho to aj tak nikoho netrapi, t.j. ked poslem za dva roky len jednu sms, tak asi tato telefonna spolocnost nepride ku mne a nepovie ze platit neni treba. dufam ze toto nebude take iste...lebo tieto telefonne spolocnosti na slovensku su vlastne tiez len obycani zdieraci. Cital niekto niekedy uz tieto VOP tychto mobilnych operatorov, co vsetko tam je, no ja som akurat prestudoval jednu, ktora je na trhu dlhsie a sam som prekvapeny, ake vselijake pokuty a poplatky mozu vyzadovat. No od dnesneho dna budem asi citat do detailu vsetky VOP, ktore mi budu vsunute...je to strasne, neverim tu uz nikomu ani slovo, zacinam mat pocit, ze tu ide o velmi dobre premysleny podvod, v ktorom asi budeme tahat za kratsi koniec....nechcem sa tu nikoho zastavat, ja som sa poucil dobre, platit nebudem, pockam si aj na exekutora, nedam nikomu nic...