Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

dasa : no az tak dobre premyslene to nemaju akurat je to totalne socialne inzinierstvo a cakaju ktory blb im zaplati (myslim ze sa taky uz aj nasli).

charon : s jedneho paka si nic nerob. som rad ze niekto tu dava solidne rady a nieje lenivy pozret aj v zakonoch. tymto by som zaroven podakoval kazdemu co prispel niecim konstruktivnym do debaty - dakujem.

karolina.s - pokial viem rec nieje o elektronickej fakture co musi mat podpis (pri fakturach pokial viem ani nieje vyzadovany). rec je o elektronickej zmluve, tu sme jednak nikto nedostali, a jednak nikto nepodpisali (elektronicky podpis tu asi moc ludi nebude mat ). ak za nu mienia povazovat tie ich VOP tak maju rovnako problem lebo ani tam nemaju elektronicky podpis.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je teraz online Dáša_

Miroslava Bendíková Pozri príspevok
Ako to myslíš dáška s tou registračnou adresou. mám o tvoje rady záujem, lebo sa mi zdá, že máš ako tak v tom prehľad. Moje údaje v tom všetkom boli správne a dostal ma do toho bohvie kto, najhoršie na tom bolo, že ked som sa toho chcela zbaviť, lebo na maile som dlhšiu dobu nebola tak na to nikto odtial nereagoval