Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
krason krason

krason je offline (nepripojený) krason

Dobrý deň,
Váš podnet bol postúpený na ďalšie riešenie.
Daňový úrad Bratislava I,
Ing.Brezíková
- Skryť citovaný text -

-----Original Message-----
From: Peter xxxxxxxxxxxxx
Sent: Thursday, November 05, 2009 2:54 AM
To: ba.du.ba1
Subject: Informacia

Dobry den.

Mozte mi povedat, kde sa mozem obratit s poziadavkou typu nepovolenene
vykonavanie podnik. cinnosti v mene obchodnej spolocnosti S.r.o ,
ktora produkuje sprostredkovanie sluzieb a nie je zapisana v ORSR k aktualnemu dnu?
jedna sa o firmu na stranke www.basnici.sk ,
dna 5.11. som uskutocnil "testovaciu - teda ostru" registraciu a tym padom som s nimi uzavrel
zmluvu podla ich VOP :-) no podla skutocnosti mi ponukli nieco, naco
nemaju opravnenie
viete mi napisat aky je postup ?
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

lolina Pozri príspevok
Nech mi niekto ukaze tu zmluvu ktoru som vraj uzavrela odkliknutim podmienok.
No ja by som si tym nebola taka ista . Aj s PayPal napriklad uzatvarate zmluvu iba elektornicky teda odkliknutim, nikde nic nepodpisujete ani neposielate. Pritom ide o dost dolezitu zmluvu, pretoze PayPal je v podstate banka. A este som nepocul, ze by niekedy niekto taketo zmluvy spochybnil.
0 0
krason krason

krason je offline (nepripojený) krason