Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
mia27 mia27

mia27 je offline (nepripojený) mia27

aj ja som sa zaregistrovala,ale len na to,aby si syn pozrel nejaké hry čo tam ponúkali zadarmo.Po zhliadnutí stránky si nakoniec ani nič nevybral a zo stránky odišiel.Po mesiaci mi prišla faktúra na zaplatenie 60eurového polatku.Ostala som tiež v šoku,keďže už som aj na to zabudla.Všimla som si na jednej stránke návrh na hromadné trestné stihanie voči tejto spoločnosti.Neviem či mám tiež dať alebo nie.Veď ja som vlastne ani nič nepodpisovala
0 0
lolina lolina

lolina je offline (nepripojený) lolina

takze...po dopozeraní príspevku...firma nemá oprávnenie na podnikanie takehoto druhu na uzemí SR, to znamená ze nemoze uzatvarat ziadne "zmluvy", nemoze si uzatvarat ziadne VOP a uz toboz nemoze vymahat absolutne ziadne faktury....podvodníci su to
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Či ho podpísať, alebo nie, je na každom vlastnom rozhodnutí.

Ešte by som rád dodať - keďže podvedených je také množstvo, tak ťažko obstojí tvrdenie, že treba čítať a nepísať osobné údaje a pod. Keby boli podvedení dvaja, traja, desiati, tak nepoviem, ale toto je predsa neprehliadnuteľný fakt.
0 0
shishi shishi

shishi je offline (nepripojený) shishi

mna by tiez zaujimalo, ako sa z uvedenej stranky odhlasit.