Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Zoeska Zoeska

Zoeska je offline (nepripojený) Zoeska

to ivus: jo jo ja vim,ale už jsem z toho opravdu zblblá, protože každou půlhodinu se dozvídám něco jiného a také se bojím toho, že nepůjdou po každém, jen si vyberou par z nás...

zkuste mrknout i na facebook, tam mají take zajímavé postřehy.
0 0
ani3012 ani3012

ani3012 je offline (nepripojený) ani3012

my už 4.deň beháme z izby do izby neboj
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

otázka:
Bola by zmluva platná aj v prípade, že súhlas s VOP a registráciu z mojej IP adresy a z rodinnej e-mailovej schránky by uskutočnila moja desaťročná dcéra? Bez môjho vedomia?
Môže takýto právny akt uzavrieť neplnoletá osoba? Považuje sa za platný?
Naposledy upravil Monika Kováčová : 07.11.09 at 12:17
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

ivus1990 Pozri príspevok
Pre Zoeska

Ale úrok z omeškania nie je nikde vo VOP uvedený. Žiadne penále za omeškanú platbu sa nikde neuvádzajú !!!
Ďalší bod podvodu, ale netreba mať obavy, ibaže by ten úrok do VOP dopracoval user s nickom Skodoradost
0 0
neskodny neskodny

neskodny je offline (nepripojený) neskodny