Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Mám ešte jednu otázku - nie je skoro 400% ročný úrok skôr úžera ako úrok z omeškania? Lebo podľa mňa to nie je normálne ako aj celá táto firma a kauza!
0 0
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

jusike : zabudas ze aj ludia maj dokazy. napriklad sa to da uhrat na to ze oni mali jasne stanovene VOP s tym ze uzivatel je podla nich ten co zaplatil. s tym sme suhlasili. takze uzivatel na ktoreho sa vztahuje vop je ten co zaplatil a hotovo. to znamena ze nas sa netykaju a moze s nimi ist vies kam ?
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

nivarto Pozri príspevok
Hmmm... Podľa prvého predpokladu, ak by začali teraz, tak by mali šancu. Podľa druhého predpokladu to vyzerá dobre, lebo 60 eur(1800 korún) je relatívne málo a jedná sa o tisíce ľudí. z tohto pohľadu to bude pre inkasnú firmu málo zaujímavé. no a tretí faktor tiež nahráva v prospech poškodených, keďže sa jedná v drvivej väčšine o FO.
Pointa: Podľa mňa by táto záležitosť bola málo atraktívna pre inkasné spoločnosti. Veľké množstvo ľudí, malé čiastky a tým pádom veľa námahy.
No pokial viem, inkasna firma sice berie proviziu od toho, od koho kupuje pohladavky, sucasne si sle aj necha preplatit vsetky naklady vymahania od dlznika.