Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Theo Theo

Theo je offline (nepripojený) Theo

dôchodca
Podľa vyjadrenie zástupcov SSI aj advokáta v TV-netreba platiť ani halier.Spoločnosť,ktorá pýta poplatok,nemá v predmete podnikania uvedenú službu,za ktorú by chcela! peniaze!
0 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
Teraz som videl v TV, že a to klikol aj zámožný velkopán Robo Papp a tak sa rozhodol podať žalobu aj s ostatnými "obeťami" na prevádzkovateľa serveru. Nemyslím si ale, že reálne môže uspieť, veď všetci podpisovali zmluvu v plnom vedomí a nikto ich nenútil. Ale pridaj sa k nim, možno to vyhráte ak máte na strane takú celebritu, pretože slovenská justícia nepozná spravodlivosť
0 0
matulkam matulkam

matulkam je offline (nepripojený) matulkam

takže neplatiť? nemôže byť z toho problém? musím sa pridať k hromadnému trestnému oznámeniu?
0 0
Iron1968 Iron1968

Iron1968 je offline (nepripojený) Iron1968