Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

nivarto Pozri príspevok
Ja som použil výraz "relatívne málo". Vzťahoval som to na fakt, že niekto tu hovoril o státisícových pohľadávkach. Chcel som a chcem tým povedať, že suma 60 eur nie je "málo", ale bolo by pre inkasnú spoločnosť málo výhodné, málo zaujímavé a málo rentabilné, aby sa toho pustila. Súdila sa a pod. Nikde nie je zaručené, to neurobí, ale asi by sa jej to moc nevyplatilo. To je môj názor.
inkasna spolocnost to moze zobrat takyto balik pohladaviek, ale pojde cisto len o vyhrazanie, na sud sa s tym neda ist, tam treba pohladavku ktora vznikla na zaklade nejakej zmluvy (normalne podpisanej).
0 0
neskodny neskodny

neskodny je offline (nepripojený) neskodny

radop14 Pozri príspevok
Presne tak,oni vlastne predávajú a zakazujú nakladať s materiálom,ktorého duševným vlastníkom a pôvodcom je niekto celkom iný a ten to dal dobrovolne na web na verejné použitie,tým pádom súhlasil s ďalším šírením a sťahovaním.Bolo by veľmi zaujímavé,keby sa to dozvedeli skutoční tvorcovia dotknutých programov,respektíve básní.
Oni sa to aj dozvedeli ale nemozu proti nim nic, maximalne taketo oznamenia na stranke:
Aktuelle Warnung vor Download-Abzockern
(filezilla)

Ty platis za pristup na databazu a nie za programy v nej.
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto