Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Dušan3 Dušan3

Dušan3 je offline (nepripojený) Dušan3

Dobrý večer
Ako rodič oklamaného syna priebežne sledujem diskusiu o predmetných faktúrach. Keď to cele zhrniem SOI-ka sa k tomu nevyjadrila, právnici tiež v tom nemajú jasno (ani náš rodinný právnik) a ako sledujem už sa našli aj taký ktorý zaplatili. Jednoznačne podľa etických mravov táto spoločnosť nemá nič spoločné so slušným podnikaním. Jej jediným cieľom je zbohatnúť na nepozornosti druhých. Nikdy im nezaplatím a neradím to nikomu. Je to obrovské množstvo oklamaných ak sa spoja dopadne to ako pri nedávnych nedoplatkoch na TV a ich obrovské úroky a pritom tieto úroky boli udobrené zákonom.
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

zakonom, no bavim sa tu dobre na tychto naivnych odpovediach. Zakonom ako pri BMG Invest a im podobym? Dostal niekedy niekto nieco naspat. Nie, a to je aj dobre, lebo ludia su chamtivi, a ked nevedia citat to ich od ich konania uz vobec neospravedlnuje !!!
Naposledy upravil j.benz : 08.11.09 at 20:49
0 0
Dušan3 Dušan3

Dušan3 je offline (nepripojený) Dušan3