Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
adhoc adhoc

adhoc je offline (nepripojený) adhoc

Iron1968 Pozri príspevok
Hej, len zaujímavé je aj to, že som sa snažil opäť zaregistrovať,ale vypíše sa oznam, že na tejto stránke sa momentálne nie je možné registrovať.

ten isty problem som mal aj ja a skusil som napisat to heslo co mi poslali..lebo dovtedy som to heslo vzdy len copy paste zadaval.. a registrovat sa uz neda to je pravda ale prihlasit sa mi da stale..
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

Desi Pozri príspevok
Ahojte,

takze faktura dosla aj mne - platit samozrejme odmietam, chcem si len nechat otvorene zadne dvierka, pretoze asi nevieme co ti blbci vymyslia. Mam sformulovany nejaky ten list, ktory im chcem odoslat s dorucenkou. Myslite, ze bude stacit v liste uviest nieco v zmysle: Odmietam platit akekolvek zavazky voci ich firme z dovodu uvedenia mojej osoby do omylu a zmluvu beriem absolutne za nekorektnu vo viacerych bodoch + za ine ako kladne vybavenie mojej ziadosti budem nuteny vyuzit vsetky pravne formy?

Alebo mam presne rozviest kazdy bod, preco som sa vlastne nestal uzivatelom pripadne bola moja mailova adresa zneuzita neznamou osobou?

Dakujem za priame odpovede.