Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
foxott foxott

foxott je offline (nepripojený) foxott

je to automat, tento mail snad prisiel uz kazdemu
0 0
Orim Orim

Orim je offline (nepripojený) Orim

V živote mi neprišla faktúra ako email ani keď som žiadal o duplikát a o to aby to poslali emailom.
Ak som niekedy uzatváral zmluvu a odklikal som to na nejakej stránke vždy mi to prišlo poštou a tento výtlačok som podpísal a potom vrátil tej druhej strane.

To oháňanie sa § je len zastrašovanie a zrejme im na to dosť ludí skočilo. K vášmu počítaču sa môže dostať hocikto a naklikať to za vás, povedzne vaše 10 ročné decko. Myslíte si, že 10 ročné decko môže uzatvárať zmluvy? Ja nie.

10 ročné som napísal preto, že to mám overené, že tieto deti to už dokážu, na susedinom synovi, vedel to vyplniť v podstate na každého v dome. Mladý vedel emaily a heslá všetkých príslušníkov v rodine dokonca aj niektorých susedov.
Okrem toho sa v škole decká medzi sebou chvália komu sa dostali do schránky a podobne.
Naposledy upravil Orim : 10.11.09 at 23:28
0 0
skorec1 skorec1

skorec1 je offline (nepripojený) skorec1

ja by som nepovedal ze je to problem len s jednym portalom, nasiel som ich kopu, a najviac su na facebooku, mezdi kopu parti IQ testy, a dasie blbosti...

http://www.vyhrajhru.sk
0 0
TRANSPORT KAMION ITALIA TRANSPORT KAMION ITALIA