Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Jednoznačne daj vedieť !!!
0 0
dindi22 dindi22

dindi22 je offline (nepripojený) dindi22

Ahojte. Potrebujem len poradiť ohľadom tej stránky "basnici.sk". Tiež som sa tam nedávno registrovala(hlupaňa), priznávam, že ma absolútne nenapadlo čítať podmienky!!! V podstate až potom som sa nejako náhodne dostala k tomu, že je to podvod a že čoskoro môžem čakať faktúru na 60.eur.
Myslím, že som ešte v lehote tých 14 dní, tak poradte-mám im poslať to odstúpenie alebo sa mám hrať na sprostú a zatlkať? Dosť som sa toho zľakla, nepotrebujem nejaké problémy s nimi....
0 0
silbil silbil

silbil je offline (nepripojený) silbil

Zdravím,
přečetl
jsem toho už hodně, ale i přesto nevím jak přesně postupovat v mém případě. Při registraci jsem uvedl fiktivní údaje (čímž je jasné že onu registraci jsem nemínil nijak vážně se k něčemu vázat). Mám i tak jim poslat nějaký dopis (kvůli údajům bych psal spíš maila?)? Nebo co myslíte...?a vidíte nějaký velký rozdíl mezi těmi, co uvedli fiktivní a reálné? děkuji za každou odpověď!
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

silbil Pozri príspevok
Zdravím,
přečetl