Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
luslavka luslavka

luslavka je offline (nepripojený) luslavka

ahoj maricenka, tiež mi došla 1. upo. Zatiaľ som nič neplatila. Som z TN. Môj mail je luslavka@gmail.com
0 0
Zoeska Zoeska

Zoeska je offline (nepripojený) Zoeska

ad huhul: dobrý nápad, co takhle si poslat ty linky, kde oni za kliknutí platí a budem se bavit klikaním,není to sice markantní částka za jeden klik, ale za více kliků se to nasbíra...

ad AAnakaa: to jsou ti naši "oblibenci" je to ta stejná firma, přesměruje to,když se člověk podívá na VOP
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Firma Web-content spustila nový web:

V našom online adventnom kalendári na Vás každý deň čaká Vianočné prekvapenie - v každom okienku na Vás čakájú iné vianočné koledy a priania! K tomu žrebovanie o 240 vecných cien spomedzi všetkých zúčastnených. Môžete vyhrať Mac notebook, iPhone 3GS, Xbox 360, iPod touch a množstvo DVD a CD! A to všetko iba za 19,90 EUR! Prihláste sa teraz a získajte možnosť zúčastniť sa zlosovania o atraktívne ceny.
Nájdete nás na:

http://www.adventny-kalendar.sk/

------------------------------------------------------------------------

P.S: Tí darebáci majú tú drzosť, že si ešte spustia novú stránku.
Naposledy upravil nivarto : 23.11.09 at 18:23
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

alibernet Pozri príspevok