Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Dáša_ Pozri príspevok
Mám otázku, kde ste v poslednej dobe zaznamenali reklamu na tieto podvodné stránky? Ja som ju už niekoľko dní nevidela na etargete, ale môže ísť o náhodu.
Dáša. Tak ja ti poviem k tomuto takú vec, že som videl reklamu na adventný kalendár pri pozeraní správ TV Joj v ich archíve. A zanedlho potom tam pustli reportáž o tom kalendári. Prišla mi to ako dobrá irónia.
0 0
poisonkatka poisonkatka

poisonkatka je offline (nepripojený) poisonkatka

Dáša_ Pozri príspevok
dnes bolo opakovane v JOJke


Mám otázku, kde ste v poslednej dobe zaznamenali reklamu na tieto podvodné stránky? Ja som ju už niekoľko dní nevidela na etargete, ale môže ísť o náhodu.

A ked dáte na google vyhľadávať napríklad básne, nájde vám aj tieto ich portály - lebo mne ich teraz neukázalo, tak neviem, či ideo náhodu, alebo výsledok nejakej akcie.
ja som na adventny-kalendar klikla na facebooku....
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Tak sa mi sem nakoniec podarilo pridať pre Vás reportáž z Novín TV Joj odvysielanú dňa 27.11.09. Tu je:

Naposledy upravil nivarto : 27.11.09 at 22:05
0 0
DoGy DoGy

DoGy je offline (nepripojený) DoGy

No dnes je 30.11. To znamená že sa budú účtovať úroky z omeškania