Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

jusike Pozri príspevok
Opakovanie matka múdrosti, tak dajme tomu že do tretice
http://www.cms-antonak.sk/kauza-60-e...t-nie-nebudem/
a napriek tomu sa nájdu takí, čo podpíšu
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
Toto je nový "problémový portál" http://www.zive.sk/bleskovky/kauza-p...4/default.aspx Nedajte sa nachytať.
0 0
eINSTee eINSTee

eINSTee je offline (nepripojený) eINSTee

Oni tam ozaj nechaju zaregistrovat kazdeho.
Mail uz za 5 min. nebude existovat, tak som zvedavy, ako sa s tou fiktivnou osobkou skontaktuju.

Ked chcete, mozte pouzit tieto prihlasovacie udaje a kuknut sa o com vlastne ten kalendar je

HTML Code:
Vážená pani Krava Sprosta, 

Vitajte na portáli adventny-kalendar.sk

Na aktiváciu vášho prístupu kliknite prosím na nasledovnú adresu: 

http://www.adventny-kalendar.sk/a/13918/005af31526aa634ff684ef9ca84289fe

V prípade, že adresa bude rozdelená na dva riadky, skopírujte celú adresu do vášho prehliadača. 

Vaše prístupové údaje: 

Užívateľské meno: a2805163@uggsrock.com
Heslo: 439FAFb 

Prajeme Vám veľa zábavy na našom portáli. 

Váš team z www.adventny-kalendar.sk
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto