Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
harryy Pozri príspevok
prečo je platit nebezpecnejsie ?
Lebo tým potvrdíš, že si už využil ich služby a súhlasíš s podmienkami, ktoré oni nastolili. Po roku môžu zmenit VOP trebars aj tak že sa menia poplatky na 500eur ročne za využivanie ich služieb a keďže si už zaplatil prvý krát, tak musíš aj teraz. Okrem toho si vysortírujú ludí čo im už zaplatili a budú na nich vyvíjať ešte vacsí psychický nátlak. Neviem ako to bude ďalej, ale toto by som neriešil. Nekomunikoval bysom s nimi a hral mrtveho chrobaka
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Dantess Pozri príspevok
Nekomunikoval bysom s nimi a hral mrtveho chrobaka
Ved presne to ja spravim
0 0
ivus1990 ivus1990

ivus1990 je offline (nepripojený) ivus1990

Tak už aj my sme obdržali do poštovej schránky 2. upomienku /prvá bola doručená e-mailom/. Prišla obyčajne, ani nie doporučene! Dokonca si už začali účtovať aj úrok z omeškania 0,50 Eur. Termín uhradenia pohľadávky je posunutý na 18.12.2009. Sme stále rozhodnutí neplatiť, ale ten psychický nátlak je už nepríjemný. Okrem deklarácie neplatnosti zmluvy zaslanej e-mailom sme nepodnikli nič viac.
ČO ĎALEJ ??? Reagovať - nereagovať?
Naposledy upravil ivus1990 : 07.12.09 at 12:40
0 0