Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
skjaninka skjaninka

skjaninka je offline (nepripojený) skjaninka

Taktiež som sa registrovala na Basne-portál.sk
Na facebooku prebiehala sútaz o el. čítačku, ked mi po nejakom čase prišiel email o zaplatení 60euro, skoro ma trafilo. Ale povedala som si ze im na to kaslem, a maily z ich adresy zablokovala. Vcera po mesiaci od daného emailu som si v schránke našla dopis do pro content. Druhá upomienka-popravde som sa zlakla a chcela to zaplatit, aby neboli problémy a napadlo ma niečo si o tejto firme zistit. Tak som sadla k netu a hladala info. Moje prekvapenie bolo velké, ani som netušila, že sa dozviem niečo také. Po prečítaní tejto aj ostatných diskusií, som sa rozhodla proste neplatiť.
A som bola blbá že ma to aj najprv napadlo. Nič im nedám. Takto oblbovat ludí.
Napísala som im včera email na obe adresy, čo majú uvedené na stránkach.
Zrusila som zákaz ich emailov v mojej schránke a oni mi na férovku poslali upomienku aj na email ale odpoved na to čo som písala neprišla.
Tak som dnes poslala dalsie dva maily, kde som dodala, že ich podvodu sa nemienim zúčastniť a na záver pripísala, že sa obraciam na obchodnú inšpekciu, v dosledku prešetrenia nezmyselnej 60eurovej faktúry.