Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
gonzi gonzi

gonzi je offline (nepripojený) gonzi

Pre vsetkych ktori su z druhej upomienky "na nervy"
skuste si precitat prispevky p.Antonaka (link prikladam), nie je ich az tak vela ale su k veci (v podstate zastupuje vsetkych nas - poskodenych a naletenych ,ktori sme sa chceli zucastnit sutazi ci uz o iPhone alebo elektronicke citacky - aj ked pochybujem, ze vobec existuju - nakolko vobec nebol udany termin zrebovania "potencionalnych" vyhercov a ani ziadne dalsie podmienky ohladne "sutaze" o spominane produkty, skor len nazhromazdenie dojnych kraviek na prispevky na nieciu dovolenku ci "kavicku").

Link pre hromadne trestne oznamenie, 2.upomienku a dalsie suvisiace prispevky ku kauze PRO CONTENT

http://www.cms-antonak.sk/kauza-60-e...splnomocnenie/

P.S. Ohladne tych 2.upomienok - pokial by slo naozaj o serioznu firmu - odosielala by upomienky DOPORUCENE (takto to vyzera, ze chcu mat v PRO CONTENT co najnizsie naklady, aby mali z tych nasich 60€ faktur co najvacsie zisky), takto mozte vlastne tvrdit ze ste ziadne upomienky NEDOSTALI!!!
0 0
DoGy DoGy

DoGy je offline (nepripojený) DoGy

Zdravím Vás ľudia pridali ste sa k HTO (hromadné trestné oznámenie) ?