Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
SVKmatej SVKmatej

SVKmatej je offline (nepripojený) SVKmatej

treba to napisat na SOI .... ja som to tam pislal ale to su darebaci .. treba aby mali viac podnetov ...
0 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
SVKmatej Pozri príspevok
treba to napisat na SOI .... ja som to tam pislal ale to su darebaci .. treba aby mali viac podnetov ...
SOI lapí len slušných podnikateľov, ktorí zabudli na množstvo povinností, ktoré im zákon prikazuje. Darebákov a podvodníkov ako sú títo nechávajú na pokoji, lebo by to bolo proti ich pravidlám
0 0
3vk4 3vk4

3vk4 je offline (nepripojený) 3vk4

chcela by som sa spytat, napisat im list, ze sa tam registrovala neplnoleta a tym poziadat o zrusenie zmluvy je spravne riesenie?
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

3vk4 Pozri príspevok
chcela by som sa spytat, napisat im list, ze sa tam registrovala neplnoleta a tym poziadat o zrusenie zmluvy je spravne riesenie?
Nie. Odpíšu totálnu trapošinu, ako aj na ostatné. Buď nepísať nič, alebo im poslať Deklaráciu neplatnosti zmluvy.
0 0
Farkaš Farkaš

Farkaš je offline (nepripojený) Farkaš

žena
Ahoj, nie ste sám takto podvedený. Je nás už vyše dvetisíc!!!