Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Farkaš Pozri príspevok
Áno, majú už pripravené ďalšie stránky na nachytávanie ľudí. Keď som dostala prvú faktúru na 120 €, takmer ma porazilo.
Poslala som im hneď mail. Jasné že zbytočné. Poslala som im doporučený list - prišla 1. upomienka. Poslala som im Deklaráciu o neplatnosti zmluvy - prišla II. upomienka. Dnes som dostala od nich čosti v obálke. Preškrtla som svoju adresu, dala šípku na ich adrestu, napísala "späť", nalepila známku a hodila do schránky. Už s nimi nebudem vôbec komunikovať. Myslím, že na nich by platíl /možno/ iba dlhý bič a krátky dvor...
TO je chybné správanie. Ty si v ničom nepomôžeš, písomnosť je aj tak doručená a nemáš ani potuchy, čo v liste bolo. Ak tak urobíš s platobným rozkazom, tak premrháš lehotu 15 dní na podanie odporu, platobný rozkaz sa tým stáva právoplatným a nastupuje exekútor. A nepomôže ti žiadne tvrdenie, že si s nimi nekomunikovala....

Korešpondenciu treba aspoň pozrieť, čo v nej je.
0 0
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Tak toto je uz vrchol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!