Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

profesional Pozri príspevok
Hrat mrtveho chrobaka je najvacsia hlupost aka existuje. Predpokladam, ze na to sa ta spolocnost spolieha. Ze vacsina slovakov neurobi nic a proste sa tym nicnerobenim dostanu do problemov.
Komunikovat s touto spolocnostou nema vobec zmysel, ak komunikovat tak jedine s oficialnymi organmi SR. Cize je zbytocne odpovedat na maily alebo listy od nich. Ak daco poslu doporucene, treba doporucene odpisat ze dany clovek sa neregistroval a tym padom poklada dalsiu komunikaciu za bezpredmetnu a dalej uz nereagovat. Ohladom podania takychto pohladaviek na sud mam velke pochybnosti ze by to sud akceptoval kedze chyba jednoznacna identifikacia osoby. Ak by to akceptoval nejaky sud a vydal platobny rozkaz, treba podat odpor a registraciu v kazdom pripade popret. Cele je to postavene na zastrasovani.
0 0
SVKmatej SVKmatej

SVKmatej je offline (nepripojený) SVKmatej

presne tak to je aj moj nazor ..
0 0
SVKmatej SVKmatej

SVKmatej je offline (nepripojený) SVKmatej

to by som chcel vidiet
0 0
SVKmatej SVKmatej

SVKmatej je offline (nepripojený) SVKmatej

jusike Pozri príspevok
Výpisy z účtu/-ov?
to by som chcel vidiet
0 0
gia77 gia77

gia77 je offline (nepripojený) gia77