Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
profesional profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac
Chobot Pozri príspevok
A vieš dať aj odkaz na konkrétne ustanovenia, na ktoré sa odvolávaš?
Ustanovenie autorskeho zakona o licencje zmluve. Tusim § 42 alebo § 43. Tam mas nasjen napisane ze licencna zmluva musi byt uzatvorena pisomne.
A nasledne odkazujem na Obciansky zakonnik, teraz z hlavy neviem cislo §, ale je tam ze zmluva ktora nebola uzatvorena predpisanou formou je absolutne neplatna. Je to niekde v casti Zmluvy.
0 0
holubička1 holubička1

holubička1 je offline (nepripojený) holubička1

jusike Pozri príspevok
Asi nemá zaplatenú doménu.
No neviem či je to v tom nefunguje už ani jeho e-mailová adresa, vrátilo sa to naspäť ako "delivery not found name"
0 0
edvordo edvordo

edvordo je offline (nepripojený) edvordo

.. zaúradoval Adamča a zrušil mu ju

.. ale nie .. www.sk-nic.sk hlási, že doména je EXPIROVANÁ, čiže nie je predĺžená platnosť domény
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

edvordo Pozri príspevok
.. zaúradoval Adamča a zrušil mu ju

.. ale nie .. www.sk-nic.sk hlási, že doména je EXPIROVANÁ, čiže nie je predĺžená platnosť domény
Asi nemá zaplatenú doménu
0 0
Chobot Chobot