Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
PetulikPeter PetulikPeter

PetulikPeter je offline (nepripojený) PetulikPeter

Zaujímavý odkaz http://www.financninerad.cz/download...adamca/nemecko
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Reportáž TV Markíza 16. 1. 2010

0 0
PetulikPeter PetulikPeter

PetulikPeter je offline (nepripojený) PetulikPeter

KRUH sa ZUŽUJE,SLUČKA ZAŤAHUJE,VILO s ELENOU na návštevu LEOPOLDOVA sa PRIPRAVUJE....
Naposledy upravil PetulikPeter : 17.01.10 at 18:28
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

tak som sa tomu začal venovať troška detailnejšie, a síce sú moje znalosti z nemeckého jazyka slabšie, našiel som pár rozhodnutí čo sa týka osôb, ktoré za tým všetkým stoja.

http://www.kanzlei-hoenig.info/wp-co...-kls-12-08.pdf

Je to rozsudok krajinského súdu vo Frankfurte nad Mohanom. Nenašiel by sa niekto, kto by to mohol preložiť z nemčiny? Je to predsa len odbornejšie a nad moje sily, takýto preklad.

Nájsť sa to dá cez google aj cez číslo spisu: 5/27 KLS 3330 Js 212484-07
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

j.benz Pozri príspevok
tak som sa tomu začal venovať troška detailnejšie, a síce sú moje znalosti z nemeckého jazyka slabšie, našiel som pár rozhodnutí čo sa týka osôb, ktoré za tým všetkým stoja.

http://www.kanzlei-hoenig.info/wp-co...-kls-12-08.pdf