Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
accad accad

accad je offline (nepripojený) accad

aj keď sa ma tento problém netýka našla som na pripojenej stránke odpoveď právnika.

http://www.lawblog.sk/pravna-pomoc/p...pisomnej-formy
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Daľšia citácia:

Spoločnosť, ktorá požaduje údaje o zákazníkoch iba mailom bez dodatočného overenia v rozsahu akom je vyššie uvedené nebude schopná preukázať osobe, ktorá sa zaregistruje to, že sa skutočne registrovala ona. Údaje vo vyššie uvedenom rozsahu sa dajú nájsť v ktoromkoľvek telefónnom zozname a mailová adresa sa dá vytvoriť prakticky akákoľvek. Akýkoľvek súdny spor so zákazníkom by znamenal nutnosť preukázania , že tento zákazník sa skutočne zaregistroval a užíval nejaké služby. Toto musí v súdnom spore preukázať žalobca, čo na základe takýchto údajov nemá šancu.
Preto neodporúčam akokoľvek reagovať na upomienky vyššie uvedenej firmy a v žiadnom prípade pri písomnom styku neuznať žiadny nárok a poprieť akúkoľvek registráciu na servere. Práve písomná komunikácia , ktorou by ste reagovali na výzvy by mohla obsahovať to, po čom firma túži a do dôkaz proti zákazníkovi. Naďalej platí, že takto uzavretá zmluva je neplatnou bez ohľadu na ďaľšie skutočnosti, ale bez potvrdenia svojej identity firma nemá ani najmenšiu šancu niekomu dokázať, že sa registroval on sám.
0 0