Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Milacik666 Milacik666

Milacik666 je offline (nepripojený) Milacik666

Petra Nová Pozri príspevok
Keď tak čítam túto tému, a ono je ozaj čo čítať, mám len jednu otázku. Kedy príde ten čas, keď sa Slováci konečne sa stanú svojprávnym národom, ktorý vie čítať, aj písať , aj klikať ? A kedy prestanú nadávať len na tých druhých, ak sú sami pohodlní a h...i ?
Milá Petra, ty rozumieš všetkému? Naozaj si taká ostražitá a za každým rohom očakávaš podvodníka a preto všetko pozorne čítaš? A predstav si, že ja viem čítať, písať aj klikať. Od zmluvy s basne-portal som v zákonnej lehote odstúpila a napriek tomu som dostala faktúru na 60€ aj upomienky.
Nemyslíš si, že na Slovensku treba skôr bojovať proti podvodníkom a zlodejom a nie nadávať podvedeným ľuďom do h-neviemčoho?
0 0
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová

Milacik666 Pozri príspevok
Milá Petra, ty rozumieš všetkému? Naozaj si taká ostražitá a za každým rohom očakávaš podvodníka a preto všetko pozorne čítaš? A predstav si, že ja viem čítať, písať aj klikať. Od zmluvy s basne-portal som v zákonnej lehote odstúpila a napriek tomu som dostala faktúru na 60€ aj upomienky.
Nemyslíš si, že na Slovensku treba skôr bojovať proti podvodníkom a zlodejom a nie nadávať podvedeným ľuďom do h-neviemčoho?