Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Žralok Žralok

Žralok je offline (nepripojený) Žralok

Pár riadkov k prispievateľovi Petra Nová:

Uvedomujete si, že sa domáhate spravodlisvosti a slušného zaobchádzania s ľuďmi zo podvodníckej spoločnosti Pro Content a ich pomáhačmi, ktorí traumatizujú spoločnosť svojími faktúrami a upomienkami od novembra 2009 ? Nepatríte tiež náhodou k ním, keď sa tak domáhate vymazania ich mien a adries ?! Áno, súhlasím s tým, že je potrebné vedieť s kým máme tú česť a je potrebné ich dôkladne poznať a to aj tým, že sa tu zverejnia ich mená a adresy ! Ľudia so spoločnosti Pro Content a ich pomáhači, ktorí sa neštítia za vidinou zisku rozposielať faktúry hlava-nehlava študentom, dôchodcom, maloletým, alebo takým ľuďom ktorí vôbec nemajú doma internet si NEZASLÚŽIA slušné zaobchádzanie ! A čo keď sa naštve pán advokát, alebo pani Andrea ? No čo ? Sú to takí istí prehnilí sluhovia spoločnosti Pro Content, ako ich chlebodarcovia !
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

26.1.10 SRo online upomienka


0 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
Žralok Pozri príspevok
Pár riadkov k prispievateľovi Petra Nová: