Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Regina55 Pozri príspevok
Uvedli č. účtu, na které se to má poslat, na fa pro mě je uvedeno převodním příkazem.
Byla jsem se v bance informovat na poplatky za převod do SR a zhrozila jsem se. Bylo mi sděleno, že si poplatek účtuje jak odesílací, tak přijímací banka a platím to oboje já. Jedině prý se s přijímací bankou domluvit, aby poplatek neúčtovala!!!!
Já mám platit 10 euro za odstoupení v rámci 14 dnů, kurz něco přes 30 Kč, takže podle banky bych zaplatila dohromady téměř tisíc korun, ne-li více.
Musite tlacit na vladu, aby prijali Euro. Potom budete mit zahranicni platby v ramci eurozony za stejne poplatky, jako domaci platby.
0 0
Regina55 Regina55

Regina55 je offline (nepripojený) Regina55

MatoB Pozri príspevok
Ja stale nechapem, preco niektory za toto platite. Ved je to podvod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inak este som sa nestretol s exekutorom ktory sa hra so sumou mensou ako 200€
Na zaklade tohoto ony fajnove milioniky zarabaju, ze volakomu sprtne do gati a ide racej zaplatit 60€. Já nemam slov.
Mato, jen jsem se informovala o bankovních poplatcích, platit jim nic nehodlám.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Regina55 Pozri príspevok
Uvedli č. účtu, na které se to má poslat, na fa pro mě je uvedeno převodním příkazem.