Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Regina55 Regina55

Regina55 je offline (nepripojený) Regina55

Nevím jak to dopadlo, určitě dají vědět na mejl tak, jak dali vědět, že se to setkání koná.
2. 2. jsem měla zaplatit, nezaplatila, nevíš za jak dlouho posílají první upomínku? Stále čekám, prozatím je klid.:-)
0 0
Regina55 Regina55

Regina55 je offline (nepripojený) Regina55

Dnes jsem dostala od OMBUDSPOT blanket pro plnou moc při zastupování při jednání v druhé půlce února. Jednání, které bylo plánováno na 5. 2. se nekonalo z časové tísně a proběhne tedy v druhé půli února. Rozesílají plné moci k podepsání a odeslání do Popradu. Pošlu ji.
0 0
SVKmatej SVKmatej

SVKmatej je offline (nepripojený) SVKmatej

ja teda neposlem nic ... sa nechcem s nimi mimosudne vyrovnavat ... nemam s pro content ziadnu zmluvu a ni nic tak neviem preco ... by som im mal mimosudne nieco platit ... ale tak potom dajte vedie t ako to dopadne ...mali urobit to tak ze mali dojednat podmienky a uverejnit ich a potom sa mal clovek rozhodnut ... teraz podpises ani nevies co a zase budete pekne v srabe ... dohodnut sa ze zaplatis 100€ a ukoncia ti "zmluvu" a si pekne v riti lebo maju tvoje splnomocneníie ... pekne ved trosku rozmyslajte ...
0 0
skjaninka skjaninka

skjaninka je offline (nepripojený) skjaninka

SVKmatej Pozri príspevok