Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Plne sa s tým stotožňujem.
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

[hore]Reportáž Markíza 24.2.2010


Naposledy upravil nivarto : 25.02.10 at 07:11
0 0
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

uzasna reportaz. co tam zase tocia o ruseni nejakeho zmluvneho vztahu ? ved ziadny nikde nevznikol!
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

matqo Pozri príspevok
uzasna reportaz. co tam zase tocia o ruseni nejakeho zmluvneho vztahu ? ved ziadny nikde nevznikol!
No to by prave urcil ten sud, ktory v zavere reportaze spominali. Ved si to pocuval cele nie?
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Reportáž TV PRIMA 24.2.2010

Naposledy upravil nivarto : 25.02.10 at 07:11
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

nivarto Pozri príspevok
Reportáž TV PRIMA 24.1.2010

Klasický skrvený český prístup - slováci jsou svně a zabívají se tím český kriminalisté. Hovada blbé. A tá stupidita na začiatku ani len netuší, že tých portálov je už viac ako len down-port, kráva pitomá
0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Reportáž TV JOJ 27.2.2010

0 0
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

SVKmatej Pozri príspevok