Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

korduľa Pozri príspevok
myslim, ze tie VOP su uz dost prespekulovane, takze v podstate trebe zaplatit,. zaujima ma jedna vec, podla zakona o uctovnictve sa musi vyhotovit faktura za poskytovanu sluzbu bezodkladne, no a ked poslu fa z datumom vystavenia o dva mesiace neskor, myslim, ze nesplnili podmienku toho zakona.
vo VOP maju v bode 4.3., ze po uzatvoreni zmluvy - /co je v podstate potvrdenie toho mailu, ktory zaslu po registracii/ vyhotovi prevadzkovatel fakturu. v bode 4.4. , ze ho doruci uzivatelovi.

zaujimalo by ma ci to mozu dat exekutorovi v pripade, ak sa zaplati cast faktury
ja si myslím, že hlavne porušujú zákon o DPH - už som to tu pár krát písala, ale stále sa nenašiel nikto, kto by napísal napríklad na DU do Nitry, kam patria.
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Dáša_ Pozri príspevok
ja si myslím, že hlavne porušujú zákon o DPH - už som to tu pár krát písala, ale stále sa nenašiel nikto, kto by napísal napríklad na DU do Nitry, kam patria.
Lebo všetci sú dosr*tý, majú plno rečí, ale nikto nič nepodnikne.

Ja osobne už nič neporadím. Každý má svoj rozum a aj tak tu jeden napíše neplatiť a druhý platiť :/
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

jusike Pozri príspevok