Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Martin Mocko Martin Mocko

Martin Mocko je offline (nepripojený) Martin Mocko

Niekedy mám pocit, že v budúcom živote nechcem o účtovaní ani počuť... ...viac
Avonamor Pozri príspevok
Vedel by mi niekto poradiť ako sa postupuje pri zaregistrovaní sa na platenej stránke? Chcem sa už dlho odhlásiť ale email od ktorého mi prišla faktúra mi hlási chybu siete keď naň spätne píšem. Ide o stránku basnici.sk a administrátora Web Content s.r.o..
Už sa to tu rozoberalo v jednej téme. Dokonca som to raz zachytil i v televíznych novinách...

http://www.porada.sk/t123235-problem...ne-portal.html
0 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Podobne tema sa riesi aj tu:
http://www.porada.sk/t134564-vyuctov...-databaze.html
0 0
Radimeradim Radimeradim

Radimeradim je offline (nepripojený) Radimeradim

POZOR,POZOR

Chcem vás poprosiť o radu ohľadne firmy Web Content s.r.o.