Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

edvordo Pozri príspevok
btw. viem že to tu už bolo spomínané niekoľkoktát .. ale má aspoň NIEKTO šajnu, čo je v ZMLUVE ? Lebo všetci máte len VOP, ktoré (ako už bolo spomínané takisto niekoľkokrát) môžu byť len súčasťou zmluvy, nemôžu byť považované za zmluvu samotnú .. pokiaľ nevieme čo je v zmluve, je ťažko pokračovať .. to, že ste ju nepodpísali vlastnoručne (prípadne el. podpisom), ešte, teoreticky, v nejakom šialenom prípade, nemusí nevyhnutne tento problém riešiť, ak formu podpisu zmluvy určujú podmienky priamo na zmluve, ktorej obsah ale nikto (možno okrem pro/web-content-u) nepozná ..
V tomto pripade ziadna zmluva neexistuje.
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

tak tomu hovorím úder do čierneho. Tomu sa hovorí, zbaviť sa akejkoľvek zodpovednosti. Mali tam rovno napísať, nechajte nás na pokoji. Pre nás je tento spor neúnosný. Takto pekne si štát chráni svojich občanov. Asi to predsa len nebude taký ľahký oriešok,ako sa zdalo na začiatku. Vie niekto, či bola vôbec podaná nejaká žaloba voči danej firme? Stále je akosi ticho okolo Pro Content s.r.o..
Fezoj1964 Pozri príspevok
OZNÁMENIE SOI zo dňa 12.3. 2010

Oznámenie k stránkam prevádzkovaným spoločnosťou Pro Content s. r. o. a Web Content s. r. o.