Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Preto všetkým vravím: je to podvod, chcú silou mocou vytiahnuť od Vás peniaze! NEPLAŤTE!
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

vážení,

nepíšete tu absolútne nič nové. To že to je podvod, tu vieme už všetci. Ale akosi mám pocit, že tento podvod im asi celkom dobre prechádza a majú to asi dobre podchytené. Je to tu úplne biedne, píšu tu ľudia, ktorí nemajú absolútne žiadne právnické vzdelanie, píšu veci, o ktorých nemajú absolútnu šajnu. Zaoberal sa niekto tým zákonom ktorý SOI Nitra prešetruje?

Ja som sa na toto pýtal jedného známeho, pýtal som sa ho na chýbaúcu zmluvu v písomnej forme. Povedal mi, že keď si kúpim v v obchode niečo, neuzavriem tiež žiadnu písomnú zmluvu, len mi vystavia faktúru za daný tovar a v podstate vznikol taktiež obchodný vzťah medzi danou osobou a danou firmou. Mali by sa tu podaktorý zamyslieť a nepísať tu drísty, tieto tu nikto naozaj nepotrebuje a nijako to nerieši vzniknutú situáciu. Radšej by sa mali troška zapojiť ľudia s právnickým vzdelaním, pp. tí ktorí požiadali o radu pravnika, aby túto zdielali aj s ostatnými.
0 0
Radimeradim Radimeradim

Radimeradim je offline (nepripojený) Radimeradim