Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

alaya1 Pozri príspevok
Mna by len zaujimalo, co mam robit, ked ta faktura neprisla na moje meno, ale bola v mojej emailovej schranke.
Vsetky udaje su bludne, neexistujuce.

posuvam
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

alaya1 Pozri príspevok
Mna by len zaujimalo, co mam robit, ked ta faktura neprisla na moje meno, ale bola v mojej emailovej schranke.
Vsetky udaje su bludne, neexistujuce.
NEROB NIč
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Karolina.S Pozri príspevok
myslite si ze rozhodnutia sudov nejako nadväzuju na seba? myslim nemecke a slovenske...?
nie
0 0
Karolina.S Karolina.S

Karolina.S je offline (nepripojený) Karolina.S

Dáša_ Pozri príspevok
nie
ani na europskom sudnom dvore? ..bohvie kam to chcu az dotiahnut..
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

alaya1 Pozri príspevok
Mna by len zaujimalo, co mam robit, ked ta faktura neprisla na moje meno, ale bola v mojej emailovej schranke.
Vsetky udaje su bludne, neexistujuce.
Vymazať, nezaoberať sa tým, označiť ako SPAM . Možností je veľa.
0 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Dostala som pisomnu odpoved na moju emailovu adresu, ked som im napisala, ze ja som od nich ziadnu sluzbu nechcela a ze ja ani nie som ta osoba, ktora sa k nim prihlasila.