Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Karolina.S Karolina.S

Karolina.S je offline (nepripojený) Karolina.S

Fezoj1964 Pozri príspevok
Odpoveď pre Chobot:

Vidím, že "vieš" o čo ide... Som zvedavý, ako by si si podľa čísla IP adresy hľadal poskytovateľa internetového pripojenia a chcel po ňom, aby ti lokalizoval PC z ktorého bola urobená registrácia a ešte aby ti poslal o tom potvrdenie. len poskytovateľ internetového pripojenia môže hodnoverne lokalizovať podľa IP adresy počítač (nie však osobu) a len na základe súdneho príkazu. Alebo ty mi vieš len tak lokalizovať PC ak si tu vymyslím (alebo pravdivo napíšem) nejakú IP adresu ? Vraj PORAĎÁK....- komu ty chceš radiť ?
Ja poviem len tolko, kazdy kto sa prihlasil vie o tom a nebude vo veci nic robit aby neposkodil sam sebe a u toho u koho boli data naozaj zneuzite pojde za tym. Nech poda trestne oznamenie ten kto sa citi byt vinny,ale nech si zvazi vsetky okolnosti kriveho podania TO.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Fezoj1964 Pozri príspevok
Odpoveď pre Chobot: