Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
nivarto nivarto

nivarto je offline (nepripojený) nivarto

Reportáž TV JOJ 7.4.2010

0 0
lubocko lubocko

lubocko je offline (nepripojený) lubocko

mňa by zaujímalo či tato firma aj odvedie DPH
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

lubocko
spadol si z višne ? Už si niekedy videl, aby nejaká podradná, podvodná firma platila DPH? Väčšinou to zahrajú do autu. Ale tú pokutu im zo srdca prajem, podvodníkom nenažratým. Jednoducho ponúkali za peniaze to, čo bolo pre voľné používanie - de facto podvádzali, kradli a predávali cudzie. (Na mnohé básne a poviedky už neplatí autorské právo - teda sú zadarmo.)
1 0
lubocko lubocko

lubocko je offline (nepripojený) lubocko

misoft Pozri príspevok
lubocko
spadol si z višne ? Už si niekedy videl, aby nejaká podradná, podvodná firma platila DPH? Väčšinou to zahrajú do autu. Ale tú pokutu im zo srdca prajem, podvodníkom nenažratým. Jednoducho ponúkali za peniaze to, čo bolo pre voľné používanie - de facto podvádzali, kradli a predávali cudzie. (Na mnohé básne a poviedky už neplatí autorské právo - teda sú zadarmo.)