Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
sfinks sfinks

sfinks je offline (nepripojený) sfinks

Pidgey Pozri príspevok
??? to mas asi z filmu.....teda neviem si predstavit, ked sa robia uhrady cez IB, ze by niekde zmizli hoc aj nejake centiky. Mozno by vo filme vymysleli (alebo v nasich bankach... ) ako takto obrat ludi o peniaze,ale urcite nie tak ako pises ty na pohyboch....
ale zasa suhlasim, ze zial este stale je kopec ludi, ktori nerozmyslaju nad tym co robia, a potom to takto dopadne,ako pri tejto kauze
Pozri sa ... niekto musi mat nastarosti databazy a spravca site v banke ... aj ked sa tieto informacie dobre sifruju ... ale urcita periodicita sa tam da odhalit .. uz len odhalit pozmenit par udajov a idet o
0 0
Pidgey Pidgey

Pidgey je offline (nepripojený) Pidgey

Štastný človek :)