Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

korduľa Pozri príspevok
este jedna vec, riesi sa to strasne dlho, zaujimala by ma jedna vec, ked sa ludia registrovali v novembri a na orsr je datum zapisu a pri konatelovi vznik funkci 12.12. 2009, teda az po registracii - vzniku zmluvneho vztahu, to je bezpredmetne? uz sa to omielalov TV, novinach a teda chcem sa len uistit, ci tato skutocnost je v poriadku.Dakujem a prajem vsetkym zainteresovanym, aby sa to doriesilo v co najkratsom case

ja si myslím, že tvoja sestra sa nemusí obávať - firma nebola registrovaná, nemohla v novembri uzatvárať zmluvy. Ak by aj došlo k súdu, nemal by byť problém. Ale stále si myslím, že k súdu nedôjde, bolo by to pre firmu veľmi drahé. Za každý jeden návrh na platobný rozkaz by musela zaplatiť 16,6€ a s malou vyhliadkou na úspech.
Jej úplne stačia tí, ktorí sa zľaknú a zaplatia. A o to presne ide.

Nech neplatí a nech už nekomunikuje.
0 0
lubocko lubocko

lubocko je offline (nepripojený) lubocko