Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Pangur Ban Pangur Ban

Pangur Ban je offline (nepripojený) Pangur Ban

korduľa Pozri príspevok
predstav si, ze mam precitanu tuto temu a uz som sem prispievala, prave preto, ze ma tolko prispevkov a ked si pozries od kedy sa to riesi a nic z toho, tak zistis, ze vlastne sa nic nedeje, ludia, ktori sa zaregistrovali na strankach nevedia na com su, pretoze vlastne nikto nevie jasne povedat, ci ta zmluva je platna a ak nie, tak o ktory zakon sa opriet, preco sa SOi-ka vyjadrila tak alibisticky? pretoze tiez v tom nemaju jasno. je jednoduche povedat ludia neplatte, ak sa ta to netyka, alebo, ze ak sud rozhodne, ze treba platit tak hold so vsetkymi upomienkami. to je ten problem,ze ti nevie nikto kompetentny jasne napisat preco nemaju platit, nieto este obycajny clovek, aby vedel na com je.
Ale prosim ta, kto sa ma podla Teba vyjadrit, kto je dostatocne kompetentny? Sud? Preco by to robil, ked ziaden navrh na sud od danej spolocnosti nesiel a ani nepojde. Vyjadrilo sa tu XYZ pravnikov, jasne to opreli o ustanovenia zakona, jasne napisali, ze nie je mozne jednoznacne identifikovat druhu zmluvnu stranu, tak naco do nekonecna pisat to iste?
0 0
laco128 laco128

laco128 je offline (nepripojený) laco128

Dobry den.